Zlepšit úspěšnost obchodních jednání.
Zvýšit prodejní vý kon, obrat i zisk u no vých i stá vajících zákazníků.
Posílit efektivitu jednání s klientem.
Umět lépe zvládat námitky .
Přesvědčivěji pr ezentovat výhody nabíz ených produktů a užitku pr o zákazníka.
Zvýšit motiv aci prodejců pro vlas tní rozvoj a další zvy šování úspěšnosti.
Umět př enést znalos ti a do vednosti do praxe.
Potřebujete zvý šit efektivitu prodeje?
Chcete lépe po znat s vé silné a s labé s tránky v pr odeji?
Je pro Vás důležité nejen r ychle prodat, ale i mít dlouhodobé a s pokojené klienty (zákazníky )?
Jaké do vednosti po važujete u pr odejce za ur čující?
Klíčová témata
role a char akteristika ús pěšného prodejce
základy efektivní prodejní komunikace
práce s námitkami zákazníků
Chcete lépe po znat s vé silné a s labé s tránky v pr odeji?
Zdají se V ám někteří zákazníci jiní či obtížnější než ti os tatní?
Je pro Vás důležité mít ef ektivní tý m obchodních zástupců?
Co Vás napadá při spojení slo v úspěšnost pr odeje a osobnost?
Potřebujete zvý šit efektivitu prodeje?
Chcete lépe po znat s vé silné a s labé s tránky v pr odeji?
Je pro Vás důležité nejen r ychle prodat, ale i mít dlouhodobé a s pokojené klienty (zákazníky )?
Jaké do vednosti po važujete u pr odejce za ur čující?
Klíčová témata
role a char akteristika ús pěšného prodejce
základy efektivní prodejní komunikace
práce s námitkami zákazníků