Manažerský svět vašich klientů
Připravujeme na 2020
Abyste mohli dále zlepšovat Váš koučovací proces, chcete jako kouč(ka) nebo HR specialista vědět, co jsou dnes nejdůležitější kompetence pro profesní úspěch Vašich klientů z řad manažerů? Znáte nejčastější příčiny jejich selhání a co manažery profesně nejvíce trápí? Porozumějte lépe nárokům a očekáváním, které na Vaše klienty klade jejich pracovní prostředí.
-
Chcete více odborně porozumět Vašim klientům?
-
Víte, co jsou dnes hlavní odpovědnosti manažerů, a proč a jak se mění?
-
Zajímá Vás, které manažerské kompetence nejvíce zvyšují úspěšnost manažera i firmy, kterou řídí?
-
Víte, jaké jsou časté chyby manažerů vedoucí k jejich selhání?

Klíčová témata
-
Kompetence manažera, které zásadně zvyšují pravděpodobnost jeho úspěchu
-
Manažerské chyby vedoucí k selhání manažerů a jak se jim vyhnout
-
Prvky efektivního řízení
-
Co nejvíce trápí manažery a jaké překážky nejčastěji brzdí jejich výkonnost
Hlavní přínosy
-
Získáte přehled o kompetencích a technikách, které využívají nejúspěšnější manažeři, a můžete tak dále zkvalitnit Váš koučovací proces a práci s Vašimi klienty
-
Budete lépe rozumět očekáváním, která jsou na manažery kladena, a podpořit je tak při zlepšování jejich dovedností
-
Dozvíte se, co zvyšuje pravděpodobnost, že manažer může selhat
-
Porozumíte lépe sebelimitujícím přesvědčením Vašich klientů v souvislosti s jejich pracovní realitou
Určeno pro
-
Kouče a personalisty, kteří pro svoji praxi považují za přínosné více profesně rozumět svým klientům
Forma výcviku
-
jednodenní prakticky zaměřený workshop s řešením modelových situací
Kde
Kdo
Rudolf Zvánovec
Rudolf, který svoji kariéru začínal jako vysokoškolský učitel, je poradce a manažer s více než 25letou praxí u zahraničních nebo soukromých společnosti. Jeho služby využívá vrcholový a střední management finančních institucí a společností z průmyslu. V poradenství se zaměřuje především na oblast strategií, řízení společností nebo projektů a business poradenství.
V oblasti koučování a mentoringu se specializuje zejména na rozvoj zásadních manažerských kompetencí, které podstatně zvyšují pravděpodobnost, že manažer bude dlouhodobě úspěšný. Jedná se například o postupy pro strategický a koncepční způsob práce a řízení firmy nebo týmů, techniky rozhodování, postupy pro snižování chybovosti při řízení firem a týmů nebo principy efektivní Corporate Governance (liniové, projektové a změnové řízení a inovace).
Konzultační činnost pro externí a interní kouče je zaměřena na rozšíření odborného porozumění koučů zásadním aspektům práce jejich klientů z řad manažerů.
Cena:
7 900 Kč + DPH (21%)